Autor |
Wiadomość |
sebetka2
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to wiesz?
|
|
Hit Ratio, Parry Ratio tp. |
|
A więc...
Hit Ratio zwiększą szanse na to, że będziemy zadawać obrażenia bliższe górnemu maksimum, czyli jeśli mamy obrażenia 100-200 i mamy wysoki Hit Ratio to mamy większe szanse, że zadamy około 200 obrażeń. Natomiast Parry Ratio to dokładnie to samo, ale chodzi o obronę, czyli im większy parry ratio tym większa szansa na to, że otrzymasz obrażenia bliższe minimalnym. Czasami jak ktoś ma tarczę to wyświetla „Block” i nie dostaje się obrażeń. To jedyna forma blokowania w grze. Im większy blocking ratio tarczy tym większa szansa na to, że zablokujesz Atak. Blocking Ratio 10 daj 10% szans na blok itd
Jesli chodzi o phy. i mag. blaance to on określa siłę twoich ciosów i skilli, np. im większy Phisical Balance tym obrażenia twoich ciosów/skilli będą bardziej zbliżone do górnego maksimum. Czyli jeśli twoje phisical balance do 80%, a obrażenia to 50-200, wtedy defacto twoje obrażenia to 50-160
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:53, 01 Wrz 2006 |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|